تعميرات لوازم خانگي بوش، زیمنس و آاگ | آدرین فیدار پارسیان - قسمتهای مهم یک ماشین ظرفشویی

قسمتهای مهم یک ماشین ظرفشویی


قسمتهای مختلف ماشین ظرفشویی میتواند شامل قسمتهای زیر باشد:
1-شیر ورودی آب ظرفشویی
اغلب این شیر توسط یک سولنوئید کار می کند. سرعت ورود آب به درون ماشین به وسیله یک واشر تنظیم میشود که در صورتی که فشار آب بیشتر شود باید واشر بیشتر فشرده گردد که ورودی آب آن باریک میشود یعنی با تعویض واشر ورودی می توان میزان آب ورودی را تغییر داد.

2-گرم کن ظرفشویی
این گرم کن ها در ماشین ظرفشو از نوع لوله ای می باشند. که توان این المنتها حدود 600 الی 1000 وات می باشد که حتی می تواند جهت گرم کردن آب ماشین نیز به کار رود.

3-سوئیچ فشار
این سوئیچ همانند یک کلید تک پل می باشد که وقتی آب ورودی به دستگاه بیش از حد معمول گردد این فشار آب اضافی روی دیاگرام سوئیچ تاثیر میگذارد و باعث قطعی کنتاکتهای متصل به شیر ورودی می شود که در این حالت پمپ خروجی به کار می افتد و باعث رسیدن سطح آب به حد مطلوب و مشخص شده می گردد.

4-محفظه ماده ظرفشویی
این محفظه در ماشینهای مختلف به شکلها و روشها و مکانیزمهای مختلفی کار می کند. یک مکانیزم آن بدین صورت است که با چرخیدن محفظه ماده ظرفشو به داخل ماشین ظرفشو خالی می شود .
مکانیزم شکل قبل بدین صورت است که با چرخش محور تایمر سبب چرخیدن یک استوانه زبانه دار می شود و هنگامی که ماده ظرفشو داخل محفظه ریخته می شود ،محفظه به وسیله دست به صورت عمودی قرار می گیرد که در این حالت یک فنر باعث حفظ محفظه به آن صورت خواهد شد.زبانه موجود در این محفظه یک سر آن روی محیط استوانه زبانه دار فشرده شده و سر دیگر آن به پشت محفظه تکیه دارد که این زبانه وظیفه نگاه داشتن محفظه در همان حال و تا زمانی که تایمر اجازه بدهد در همان حال باقی می ماند.هنگامی که سر زبانه به داخل حفره ای که روی محیط استوانه قرار دارد می رسد کمی به جلو حرکت داده می شود که در نتیجه از پشت محفظه جدا می شود که این عمل سبب آزاد شدن محفظه و خالی شدن ماده ظرفشو به درون ماشین می شود.

5-پمپ ماشین ظرفشویی
هر ماشین ظرفشویی دارای پمپ هایی می باشد که بصورت مستقیم به محور موتور متصل می باشند.
در بعضی از ماشین های ظرفشوهنگامی که موتور در جهت حرکت عقربه های ساعت می چرخد عمل شستشو انجام می گیرد و چنانچه در خلاف جهت بچرخد عمل پمپاژ صورت می گیرد.

محصولات پرفروش

آدرین فیدار پارسیان مجهزترين مركز سرويس و تعمير گاه لوازم خانگي بوش، زیمنس، آاِگ جهت رفاه حال مشتریان خود محصولات اورجینال زیر را به فروش می رساند

برندها و نمایندگی‌ها

شرکت آدرین فیدار پارسیان تعمیرگاه مجاز بوش و برندهای روز دنیا و مرکز سرویس و تعمیرات انواع لوازم خانگی می باشد. این شرکت با برخورداری از بخش هایی همچون واحد الکترونیک پیشرفته، کارگاه های فنی با تجهیزات مدرن و سیستم پیشرفته ثبت اطلاعات مشترکین، با بکارگیری متخصصین مجرب اولین شرکتی است که در زمینه تعمیرات لوازم خانگی، موفق به دریافت گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ایزو9001 از شرکت RW-TUV آلمان شده است. شرکت آدرین فیدارپارسیان علاوه بر ارائه خدمات تعمیرات لوازم خانگی بوش، تعميرگاه مجاز محصولات زیمنس، آاگ، جنرال الکتریک، وستینگهاوس،کنوود، آدمیرال و دوو و... نیز می باشد.

طرح و رنگ قالب

انتخاب کنید